مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:572023-01-30اجتماعي

فعالیت 9 مرکز غیردولتی در خصوص ارائه خدمات به سالمندان زنجانی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 9 مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در خصوص ارائه خدمات به سالمندان  خبر داد و گفت: با ایجاد مراکز روزانه سالمندان، - ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 9 مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در خصوص ارائه خدمات به سالمندان  خبر داد و گفت: با ایجاد مراکز روزانه سالمندان، باید شرایط حضور این قشر از جامعه به صورت نیمه وقت در این مراکز فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، سلمان حسینی اظهار کرد: نزدیک به 4 هزار نفر از سالمندان دارای معلولیت تحت پوشش از خدمات شبانه روزی توان بخشی، ویزیت در منزل، مناسب سازی، برنامه CBR توانبخشی مبتنی بر جامعه و فعالیت های اجتماعی وآموزشی - توان بخشی روزانه، تحت نظارت بهزیستی بهره مند هستند.

وی با اشاره به اهم خدمات حوزه توانبخشی از جمله پرداخت مستمری، طرح توانمندسازی سالمندان، خدمات توانبخشی سرپایی، تجهیزات وسایل کمک توان بخشی C.

B.

R توان بخشی مبتنی بر جامعه و مناسب سازی، ادامه داد: فعالیت های اجتماعی سالمندان در جامعه باید تقویت شود و با اجرای طرح توانمندسازی سالمندان توسط بهزیستی قدمی در راستای افزایش آرامش روان این افراد صورت گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 9 مرکز غیردولتی در خصوص ارائه خدمات به سالمندان زنجانی

فعالیت 9 مرکز غیردولتی در خصوص ارائه خدمات به سالمندان زنجانی